Cem Boyner: Bu ülkede sabah uyandığınızda ne olacağı belli değil

Ticari Gayrimenkul Geliştirme Şirketi ECE, 25. Yılını Perakende ve Gayrimenkul Zirvesi’nde Kutladı

Türkiye ve Avrupa piyasalarında faaliyet gösteren ticari gayrimenkul geliştirme yönetimi ve danışmanlık şirketi ECE, Türkiye’deki 25. yılını 14. Perakende ve Gayrimenkul Zirvesi’nde coşkuyla kutladı. Zirvede Boyner Grup Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, Türkiye perakende sektörünün geçmişten geleceğine dönüşümü konusunda önemli açıklamalarda bulundu.

Boyner, Türkiye’de faaliyet gösteren işletmeler için artık kur, faiz, kira ve ücret gibi temel maliyet kalemlerinin tahmin edilemez bir hal aldığını vurgulayarak, bu giderlerin kontrolünün kendilerinin dışında olduğunu belirtti.

Cem Boyner: Müşteriyle Kurulan İlişki Başarıyı Getiriyor

Cem Boyner, iş hayatına başladığı döneme ve Boyner grubun sektördeki konumuna ilişkin bilgiler verirken, şunları söyledi: “Perakende sektöründeki ilk deneyimim Osmanbey’deki mağazamızda yaşandı. Küçük yaşta ürünleri askıya asarak işe başladım. Ancak müşterilerle ilişki kurmaktan çekiniyordum. Bir müşteri bir cekete bakarken uzaktan babamın sesini duydum, ‘Oğlum, o ceket sen kımıldamazsan kendi kendini satmaz’ dedi. Aile olarak 80-85 yıllık bir perakende geçmişimiz var. Başından beri müşteri odaklı çalışıyoruz. İki gözümüz varsa biri ürün ve hizmette, diğeri müşteride olmalı.” şeklinde konuştu.

Boyner, işletmelerin en önemli 4 giderinin kur, faiz, ücretler ve kira olduğunu belirtirken, bu unsurların kontrolünün ellerinde olmadığının altını çizdi. “Kur, faiz, ücret ve kira gibi ana faktörler artık çantada keklik değil.” diyen Boyner, belirsizliklere dikkat çekti.

Cem Boyner: Belirsizlikle Başa Çıkmak İçin Müşteriyle İşbirliği Şart

Belirsizliklerden bahseden Boyner, “Hiçbir şeyi kestiremezsin bu ülkede. Şartlar sonsuza kadar zorlanmalı, müşteriyle işbirliği yapılmalı ve yaratıcı çözümler sunulmalıdır. Bir sorun karşısında beklemek yerine harekete geçmeliyiz. Kontrolümüz dışındaki unsurlara karşı müşteriyle birlikte hareket etmeliyiz.” şeklinde konuştu.

ECE Marketplaces CEO’su Joanna Fisher da zirvede “Ticari Gayrimenkulün Geleceğini Şekillendirmek” başlıklı bir konuşma yaptı. Fisher, Türkiye’deki yüksek enflasyonun sektör üzerindeki etkilerine değinerek belirsizliğin temel gündem maddesi olduğunu vurguladı.

Joanna Fisher: Belirsizlik Ortamında İstikrar Şart

Fisher, “Enflasyonun azalması olumludur ancak tüketicilerin geleceğe bakış açısını etkileyen belirsizlikler vardır. Tüketiciler, geleceği göremedikleri için harcamalarını kısıtlamaktadır. Perakende ve gayrimenkul sektörü istikrarlı ve pozitif bir ortama ihtiyaç duymaktadır.” değerlendirmesinde bulundu.

Related Posts

Okul servislerine dev zam yolda

Okul sezonu yaklaşırken Ankara ve İstanbul’daki servisçiler zam talebinde bulundu. Ankara’da yüzde 50 İstanbul’da ise yüzde 35 oranında artış isteniyor. Artan maliyetleri gerekçe gösteren sektör temsilcileri yeni ücret tarifelerini belediyelere sundu.

133 yıllık dünya devi kapanmanın eşiğinde: Adım adım iflasa sürükleniyor

Bir dönem fotoğrafçılığın sembol markası olan 133 yıllık dev marka Kodak, derinleşen mali sorunlar nedeniyle faaliyetlerini durdurma riskiyle karşı karşıya olduğunu açıkladı. Şirket, daha önce de 2012 yılında iflas başvurusunda bulunmuştu.

Memur-Sen’den 81 ilde eylem kararı: Hükümetin zam teklifini reddetmişlerdi!

Memur-Sen, hükümetin zam teklifine tepki olarak 81 ilde eylem kararı aldı. Sendika, adil ve hakkaniyetli bir teklif gelene kadar eylemlerin süreceğini açıkladı.

Hazine ve Maliye Bakanlığı 13,9 milyar liralık kira sertifikası ihraç etti

Hazine ve Maliye Bakanlığı 13,9 milyar liralık kira sertifikası ihraç etti

Başkan zamma karşılık talimat verdi: Tanesi 20 lira oldu ama o 8 liraya satacak

Ekonomik koşulların her geçen gün ağırlaştığı günümüz Türkiye’sinde milyonlarca kişi geçim derdinde.Bir çok ilden ekmeğe zam haberleri gelirken, bu kez zammın adresi İzmir oldu. İzmir’de ekmeğe zam yapıldı ve 200 gram ekmeğin fiyatı 12,5 liradan 15 …

En ucuz elektrikli otomobil Türkiye’de satışta: Uygun fiyatıyla dikkat çekiyor

Geçen yıl Paris Otomobil Fuarı’nda tanıtılan yeni Citroen Ami, Türkiye pazarına resmi olarak giriş yaptı. Ami’nin ön tasarımı artık daha sade ve dinamik bir görünüme kavuşurken, ön camın altında bulunan eğimli bölümde markanın yenilenmiş logosu …